NOVASOL - actuele informatie over COVID 19

De wereldwijde COVID-19 pandemie leidt tot grenssluitingen over de hele wereld. Dit is een buitengewone situatie voor ons allemaal. Bij NOVASOL doen we er alles aan om onze gasten te helpen, vooral bij aankomsten op korte termijn.

Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen:

COVID-19 - als u een boeking heeft!
De wereldwijde COVID-19 pandemie leidt wereldwijd tot grenssluitingen. Wat betekend dat?

Dit is een buitengewone en ongekende situatie. Bij NOVASOL doen we er alles aan om onze gasten in heel Europa en ook buiten Europa te helpen met een voorspoedige aankoms. Vanwege het grote aantal aanvragen kunnen er echter langere responstijden zijn. Wees geduldig. Ons doel is om alle vragen zo snel en goed mogelijk te beantwoorden.

Wij bieden onze gasten die direct getroffen zijn door grenssluitingen een gratis omboeking. Dit betekent dat later in 2020 hetzelfde huis geboekt kan worden.

Is het mogelijk een ander huis te boeken?

Wij bieden onmiddellijk aan al onze gasten aan om hetzelfde huis later in 2020 nogmaals te boeken. Als het huis al op het nieuwe gewenste tijdstip bezet is, bieden wij u aan een ander huis te boeken bij NOVASOL of Dansommer. Als het nieuwe huis duurder is dan het oorspronkelijke huis, dient u het verschil bij te betalen. Als het nieuwe huis goedkoper is, wordt het verschil niet terugbetaald.

De nieuwe week is goedkoper of duurder dan de oorspronkelijke week van hetzelfde huis. Wat betekent dit voor u?

U betaalt voor eventuele extra kosten. Als u het huis omboekt voor een duurdere week, dient u de extra kosten te dragen. Als u het huis omboekt naar een goedkopere week, wordt het verschil niet terugbetaald.

Kan ik mijn geld terugkrijgen?

We verwijzen u graag naar ons normale huur- en annuleringsbeleid, omdat terugbetalingen afhankelijk zijn van de aankomstdatum. Houd er rekening mee dat we – vanwege de overmacht - een gratis omboeking aanbieden voor een latere aankomstdatum in 2020. Deze mogelijkheid tot omboeking betekent echter dat u geen recht meer heeft op een terugbetaling van de boeking met de nieuwe aankomstdatum. 

We hebben het erg druk! Maar we zullen alle verzoeken stuk voor stuk verwerken.

Wij helpen al onze gasten in deze moeilijke tijd. Dit betekent dat we onze handen vol hebben en dat het moeilijk kan zijn om er doorheen te komen. Maar we kunnen u verzekeren dat we alle zorgen zullen behandelen.

Voor advies over uw mogelijkheden kunt u contact opnemen met onze klantenservice via novasol@novasol.nl. of +31 13 46 777 30 en onze medewerkers zullen u zo goed mogelijk helpen.

We werken zo snel als we kunnen en danken u voor uw geduld.

Voor algemene vragen over uw huurovereenkomst verwijzen wij u naar onze huurvoorwaarden: https://www.novasol.be/rental-terms.