NOVASOL - De huidige status van COVID-19

Bij NOVASOL doen we er alles aan om onze gasten uit heel Europa te helpen met de gevolgen van de globale COVID-19 pandemie. 

Wij hopen dat uw huidige boeking gewoon door kan gaan. Echter begrijpen wij ook dat de huidige situatie veel onduidelijkheid geeft. Daarom willen wij zeker zijn dat u op de hoogte bent van de opties die u heeft met betrekking tot uw verblijf.

U heeft de optie om uw verblijf om te boeken tot 40 dagen voor uw aankomst voor slechts € 75,- . U kunt uw vakantie omboeken naar een andere datum, omboeken naar een ander vakantiehuis of zelfs omboeken, mocht u dat willen, naar een vakantiehuis in een van de vele andere bestemmingen die NOVASOL biedt. 

Als u hier gebruik van wilt maken, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. Voordat u contact met ons opneemt willen we u vragen om alvast na te denken over een andere datum of ander vakantiehuis, mocht u willen omboeken. Dit zorgt ervoor dat wij u en andere gasten sneller kunnen helpen. U kunt de beschikbare vakantiehuizen vinden op www.novasol.be

Als u uw boeking annuleert dan kan dat, maar wij brengen wel kosten hiervoor in rekening. De kosten nemen toe wanneer annulering dichter bij de geplande aankomstdatum ligt.

Voor meer informatie over deze opties kunt u de huurvoorwaarden die van toepassing zijn op uw boeking raadplegen. Deze vindt u op www.novasol.be/faq/algemene-voorwaarden-en-huurvoorwaarden

Houdt u er alstublieft rekening mee dat in deze uitzonderlijke tijd de wachttijden voor telefoongesprekken langer zijn en dat de beantwoording van e-mail langer duurt dan u van ons gewend bent. Wij werken heel hard om zo snel mogelijk alle berichten te beantwoorden.

Onze customer relations afdeling kunt u bereiken via de telefoon op +31 13 467 7730 of via de e-mail: novasol@novasol.nl. Als u ons een e-mail stuurt, vermeldt u dan s.v.p. ook het boekingsnummer van uw huidige reservering.


 

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u antwoorden op vragen die wij vaak krijgen van onze gasten. Hopelijk kunnen deze antwoorden helpen met het beantwoorden van uw vragen
Ik heb een vakantiehuis geboekt, maar de grenzen van het land zijn nog dicht. Wat nu?

Omboeken kan tot 40 dagen voor aankomst voor een prijs van 75 euro. Voor meer informatie kunt u de Algemene huurvoorwaarden raadplegen op www.novasol.be/faq/algemene-voorwaarden-en-huurvoorwaarden

Kan ik mijn boeking omboeken naar een ander vakantiehuis?

Ja, u kunt (tot 40 dagen voor aankomst) omboeken naar een andere periode, een ander vakantiehuis of een andere bestemming. U vindt onze beschikbare vakantiehuizen op www.novasol.be

Wat gebeurt er als mijn nieuwe boeking goedkoper of duurder is dan mijn oorspronkelijke boeking?

Wanneer u ervoor kiest om een andere periode of een duurder vakantiehuis te boeken dan zullen wij het verschil in rekening brengen, bovenop de omboekingskosten. Wanneer de nieuwe boeking goedkoper is zullen wij het verschil minus de omboekingskosten terugbetalen. 

Wat gebeurt er in het geval dat er omgeboekt wordt, maar de betaling is al gedaan?

De betaling wordt verrekend met de nieuwe boeking. Dit kan enkele dagen duren.

Wanneer de nieuwe boeking goedkoper is dan de oorspronkelijke boeking zullen we het bedrag gebruiken om de nieuwe boeking te betalen, met de omboekingskosten. Als er dan nog een bedrag over is zullen wij dat binnen 3-4 weken terugbetalen.

Wanneer de nieuwe boeking duurder is dan de oorspronkelijke boeking dan brengen wij het verschil in rekening, bovenop de omboekingskosten. Dit kan ervoor zorgen dat er een aanvullende betaling gedaan moet worden, bovenop uw eerste termijn betaling. Dit kan betaald worden via Mybooking.

Wanneer moet de tweede termijn betaling worden voldaan?

De betaling van de tweede termijn dient 6 weken voor aankomst te zijn voldaan.

 

Ik wil niet omboeken, maar annuleren. Word ik terugbetaald?

Alle annuleringen worden verwerkt tegen kosten in overeenstemming met artikel 6 in de Huurvoorwaarden. Hoe dichter bij de aankomstdatum de annulering ligt, hoe hoger de kosten. Er worden geen volledige terugbetalingen gedaan. Voor meer informatie kunt u de Algemene Huurvoorwaarden raadplegen op:

www.novasol.be/faq/algemene-voorwaarden-en-huurvoorwaarden

Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten wanneer ik annuleer?

Als u recht heeft op een terugbetaling van een deel van het geld dat u heeft betaald, zullen we contact opnemen met een bevestiging van het bedrag dat u terug kunt verwachten. Houdt u er rekening mee dat wij momenteel een zeer groot volume aan vragen van klanten verwerken. Daarom zullen wij tenminste 3-4 weken nodig hebben voordat de terugbetaling verwerkt is. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.

Biedt NOVASOL vouchers aan?

Nee, wij bieden geen vouchers aan.

Kunt u mij vertellen wanneer de grenzen weer open gaan?

Wij hebben dezelfde informatie als iedereen. Wij raden u aan om de website van de relevante autoriteiten te bezoeken voor informatie en de meest recente updates

Algemene voorwaarden en Huurvoorwaarden

Voor een kopie van de Huurvoorwaarden die relevant zijn voor uw boeking kunt u kijken op:

www.novasol.be/faq/algemene-voorwaarden-en-huurvoorwaarden
 

Ik heb geen antwoord gevonden op mijn vraag. Hoe kan ik jullie bereiken?

Voor alle vragen over uw boeking kunt u contact op nemen met onze klantenservice.
Telefonisch kan dat via +31 13 467 7730 of via e-mail: novasol@novasol.nl

Houdt er rekening mee dat er langere wachttijden zijn vanwege het grote aantal bellers.

Wij werken zo hard en snel als we kunnen. Bedankt voor uw geduld.